Представяме ви публикация [1] на УНИЦЕФ България, която се издава в рамките на проект „Превенция на кибертормоза в училище", изпълняван от Дружеството на психолозите в България, с финансовата подкрепа на УНИЦЕФ България.
Проекът „Превенция на кибертормоза в училище" е продължение на проекта „Училище без насилие", който стартира през лятото на 2007 г. с финансовата помощ и по инициатива на УНИЦЕФ България, с подкрепата на МОМН, ДАЗД и Столична община. Целта и на двете инициативи е да се създадат програми за превенция и справяне с един от най-големите проблеми на българското училище - насилието и тормоза между връстници.
Датата на публикуване е септември 2010 г., но проблемът продължава да е актуален.
Илюстрации: © UNICEF/NYHQ/2005/1802Giacomo Pirozzi
Съдържание: ©УНИЦЕФ България
Авторски екип:
Брошурата е разработена от Методи Коралов, доктор по психология, преподавател в НБУ по дисциплините Социална психология, Психология на развитието и Психология на образованието.
Заключението е разработено от Иван Игов, психолог, ръководител на секция „Училищна психология" към Дружество на психолозите в България
Връзки
[1] http://unicef.bg/assets/PDFs/Kibertormozat.pdf
[2] http://antihate.europe.bg/tormoz
[3] http://antihate.europe.bg/uchilishte
[4] http://antihate.europe.bg/kibertormoz
[5] http://antihate.europe.bg/naruchnik